Warning: Parameter 1 to wp_default_styles() expected to be a reference, value given in /data/1/4/1464ae87-e192-4a1e-bdcc-e7763c3d2a31/radypodnikatelom.sk/web/wp-includes/plugin.php on line 579

Warning: Parameter 1 to wp_default_scripts() expected to be a reference, value given in /data/1/4/1464ae87-e192-4a1e-bdcc-e7763c3d2a31/radypodnikatelom.sk/web/wp-includes/plugin.php on line 579
Home / Všeobecné / Začal som podnikať, akú formu propagácie mám zvoliť?

Začal som podnikať, akú formu propagácie mám zvoliť?

Začali ste práve podnikať a chcete priblížiť svojim zákazníkom vaše produkty, resp. služby? Premýšľate o najvhodnejšej marketingovej komunikácii, ktorú by bolo vhodné zvoliť? Máme pre vás niekoľko základných tipov, ktoré vám určite pomôžu naštartovať biznis správnym smerom.

1. E-mail

E-mail sa považuje za jednu zo základných foriem propagácie. Pre podnikateľa je veľmi dôležité vytvoriť si e-mailovú adresu, na ktorú budú môcť potenciálni, resp. súčasní zákazníci posielať svoje otázky, požiadavky, poprípade sťažnosti. V súčasnosti je aj dosť populárne posielanie tzv. newsletter mailov, kde podnikatelia informujú zákazníkov o svojich produktoch, o ich výhodách a pridanej hodnote. Je však dôležité, aby boli tieto e-maily zasielané so súhlasom zákazníka a nepredstavovali spam

2. Sociálne siete

Sociálne médiá majú veľký význam pri získavaní zákazníkov a budovaní dôveryhodnosti v ich podvedomí. Prostredníctvom sietí je možné sledovať novinky, aktualizácie, fotky a videá a takisto rýchlo komunikovať s predstaviteľmi firmy. Je nevyhnutné pravidelne aktualizovať informácie, prihovárať sa zákazníkom a vytvoriť tak pocit nepretržitej starostlivosti a záujmu. Takisto sa na sociálnych sieťach šíri veľmi rýchlo povedomie o podniku zdieľaním informácií so svojimi blízkymi a priateľmi.

3. Webová stránka

Tvorba webovej stránky síce predstavuje riešenie so vstupnými nákladmi (nemusia byť, ak sa podnikateľ rozhodne pre bezplatné riešenia, ktoré sú menej kvalitné), avšak prináša podnikateľovi dodatočné výhody. Podobne ako na sociálnych sieťach, je nevyhnutné stránku aktualizovať, pridávať nové informácie a reagovať na ohlasy návštevníkov stránky. Webová stránka ma slúžiť na poskytnutie základných informácií o firme, o jej polohe a o predmete jej činnosti. Vďaka webu môže byť neskôr zaradená do rôznych firemných katalógov na internetových portáloch. Pri tvorbe webovej stránky je dôležité myslieť na viacero faktorov (pozri článok: „Čo potrebujem na založenie web stránky?“)

4. Inzercia v novinách, letáky, plagáty

O niečo nákladnejším riešením je inzercia reklamy v novinách, tvorba letákov, plagátov, rôznych vývesiek, resp. billboardov. Je dôležité si premyslieť logo a slogan, vďaka ktorému by sa podnik chcel dostať do povedomia ľudí. Je možné si na návrh a výrobu objednať reklamnú agentúru, ktorá sa postará o celý proces výroby až po umiestnenie reklamy na dané miesto (v prípade billboardov). Ako pri všetkých formách propagácie, aj pri tejto je dôležité, že menej je niekedy viac a netreba to preháňať s množstvom informácií.

Taktiež pozrite

business-intelligence-marketing-markets-and-it-service-management-requirements1

Môžem sa zamestnať v inej firme, keď som podnikateľ?

Máte záujem privyrobiť si popri podnikaní v inej firme? Ste registrovaný ako zamestnanec vo svojom ...

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *